sobota 6. října 2012

Animation Emotions

Konečně jsem se k vám zase dostala. Mám teď vcelku fofr. Jedna animace s jídlem (jak jinak) a se mnou. Je to tortilla.


6 komentářů:

  1. Ahojky,děkujeme moc za takovou pochvalu,ale bohužel nenabíráme ,teda zatím ne :( Většinou na všechno stačíme sami ,ono někdy ani jedna z nás nemá moc novinek :/ Ale moc děkujeme za takové pochvaly,ale rozhodně,když bude náběr adminů,což někdy určitě bude dáme ti vědět,třeba bude za týden:) Ještě nevíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento blog o herečkách hledá adminku,tam tě podle mě určitě vezmou :)) http://daily-actresses.blog.cz/1207/we-need-new-webmiss-please Já nemůžu rozhodovat za holky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  4. víš co? přidej si mě na icq,které je: 476-432-248 a můžeme se domluvim :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé..tvé žadosti jsem si nevšimla :-/ měůla bych o tebe velký zájem :-) Ale bylo by lepší se domlouvat před ICQ :-) (570605829)

    OdpovědětVymazat

Thanks for comment! :)